2016. január 17., vasárnap

The Inside Out Book Tag Time! :)

Sziasztok. kedves olvasóim!

Annyira, de annyira, sajnálom még nem tudtam ki olvasni egy könyvet sem mióta elkezdődött a suli. :( Próbáltam bele sűríteni az időmbe az olvasást de soha nem volt elég időm vagy energiám hogy véghez is vigyem. De most a héten vége lesz a fél évnek és semmi nem fog meg állítani olvasás terén!

Addig is hogy ne maradjatok bejegyzés nélkül. Hoztam egy book tag-et amit nem rég találtam egy oldalon. Nagyon ki cukkancs remélem tetszeni fog, és akkor lássuk is! :)

The Inside Out Book Tag!

1. A book that brings you joy / Egy könyv ami meghozza az örömöt



Elég sok ilyen könyv van, ide egy igen vicces könyvet választottam mondhatom azt is személyes kedvencem lett, Cora Carmack Szakítópróba című könyv. Én végig nevettem az egészet. és megtudhatjuk hogy aki egy szórakozó helyen szépirodalmat olvas azzal érdemes szóba állni. ;)

2. A book that makes you angry / Egy könyv ami mérgessé tesz



Hmmm.... Könyvek nem szoktam dűbe hozni viszont a karakterek sokkal inkább. :D Egy igazi mérges hörcsög vagyok! Annyi embert ki tudnék iktatni hogy csak na :D De nem vagyok veszélyes terrorista természetesen :D Visszakanyarodva könyv amitől ideges voltam hmm... 1 perc... 2 perc... 3 perc... 5 perc múlva ahham!!! J. A. Redmerski: Ének a szentjánosbogarakról. Hát nekem ez a könyv egyenlő a kukával :( Nagyon idegesített a trágár szavak használata már túl sok volt, Elias egy papucs, és miért kell keverni ezt a könyvet a Soha határával?? Ahhh

3. A book that makes you sad / Egy könyv ami szomorúvá tesz 

Ez egy kimeríthetetlen kategória. Azt hiszem. mindig van szomorú könyv és csak egyet mondhatok :O Tarryn Fisher: Kihasznált alkalom. Nagyon le voltam döbbenve a végén, és visítoztam miért? :D Napokig az ezen agyaltam de máig keresem a megoldást :) :(

4. A book that Disgust You / Egy könyv ami undorít téged



Ez egy igen könnyű kérdés hamar át siklunk rajta, ez a könyv nem más mint a E. L. James Szürke ötven árnyalata. Ne kövezetek meg de én utáltam :D Nincs semmi bajom az erotikus könyvekkel de ez NEM nekem íródott azt hiszem!

5. A book that brings you fear / Egy könyv ami félelmet hozz rád



Ajaj. Itt bajban vagyok mert nem olvasok félelmetes könyveket :D Akkor az álmaim se lennének nyugodtak :D Viszont amit olvastam és féltem rajta az nem más mint Michelle Hodkin Mara Dyer eszmélése. Voltak részek mikor meg borzongtam :D

Ennyi lett volna ez a Tag ha tetszett, csináld meg te is! Remélem tudtam olyat mutatni ami újdonság. És meg ígérem legközelebb ajánlót hozok nektek. Az ügyön vagyok!! :*
Kellemes vasárnapot nektek, jó olvasást! Rengeteg puszi Dia! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése