2015. december 26., szombat

*.* Christmas Book HAUL *.*

Az évnek el érkeztünk a legszebb részéhez. Karácsonykor mindenki feltöltődik boldogsággal. finomságokkal, szeretettel de Én könyvekkel szoktam!!! Persze a többi is fontos számomra viszont ilyenkor ingyen és könnyen be lehet szerezni egy kupac könyvet! És ki nem használná ki ennek a lehetőségét. Ezért komoly lépéseket tettem és kérvényeztem drága családomnál hogy én válaszhasam ki ajándékaimat. Persze rögtön be is mentek. Ekkor szépen fogtam laptoppocskámat és megrendeltem egy fél könyves boltnyi könyvet :D ott volt a csábítás a rengeteg csodálatos Könyvmolyos friss megjelenés és a Maxim Kiadó által tartott arany vasárnap. Ki nem használná ki? De nem húzóm a szót mutatom a könyveket! :)

Tegyük hozzá kitettem magam ért ebben az évben sikerült 23 könyvet beszereznem karácsonyra! (és még szülinap is lesz januárba! igazi kánaán!) kezdjük is!

Első rendelésem a Könyvmolyképzőnél történt. Megmondom őszintén onnan volt a legnehezebb választani! :) Azok a fantasztikus könyvek :D

1. Kylie Scott: Lick – Taktus (Stage Dive 1.)
2. Jessica Park: Flat Out Celeste – Celeste bolondulásig (Flat Out Love 3.)
3. Jasinda Wilder: Falling Into You – Zuhanok beléd (Beléd zuhantam 1.)
4. Jessica Park: Left Drowning – Lélegezz velem!
5. Becca Fitzpatrick: Csitt, csitt (Csitt, csitt 1.)
6. Kerstin Gier: Silber – Az álmok első könyve (Silber 1.)
7. Jenny Han: To All the Boys I’ve Loved Before – A fiúknak, akiket valaha szerettem
8. Lauren Kate: Fallen – Kitaszítva (Fallen 1.)
9. Lauren Kate: Torment - Kín (Fallen 2.)
10. Katie McGarry:  Feszülő húr - Pushing the limits







Majd megláttam hogy arany vasárnapot tart a Maxim Kiadó és meggyőztem anyukámat hogy most minden képpen rendelnünk kell. :D De szigorúan csak pár darabot! :D

1. Jamie McGuire Az őrző
2. Jamie McGuire A jóslat
3. Jamie McGuire Az éden
4. Wendy Higgins Angyali gonosz
5. Wendy Higgins Angyali szövetség
5. Wendy Higgins Angyali győzelem
6. Abbi Glines Ha az enyém lennél
7. Abbi Glines Ha esélyt adnál
8. Cynthia Hand Say Goodbye -  Amikor búcsúzunk
9. Abbi Glines Te vagy nekem a levegő
10. Rebecca Donovan What If – Mi lenne, ha…
11. Jennifer Niven Veled minden hely ragyogó







Plusz még a Titkos kertre is le csaptam! Hát ennyi lenne a karácsonyi book houl-om. Most már polcom nincs ezért azt is be kell szereznem a közel jövőben. Remélem mindenkinek remekül telt a karácsony! Nem sokára hozom a Taktust! Addig is olvassatok sokat és pihenjetek amennyit csak tudtok. Mert erre felém elég fárasztóak az ünnepek :( Puszi Dia!


3 megjegyzés:

  1. Jajj kiváncsi leszek mi a véleményed a Veled minden hely ragyogóról. Remélem tetszeni fog, jó olvasást! :3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Pont azt fogom kezdeni majd olvasni! :) én is nagyon izgulok milyen lesz! :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés