2015. november 23., hétfő

Kedvenc férfi karakterek kis csoportja! <3 :)


Kedves hölgyeim! Csodálatos könyv beli férfiaink Közül lehetetlen választani!
Miközben szelektáltam az emberkéket nagyon fájt a szívem értük. 5 ember egy könyves polcnyi könyv, ahh lehetetlen de expedícióm sikerrel járt.! Nem csak karaktereket kellet válogatni hanem kedvenc könyveket is. Mert egy szereplő maga a könyv szerintem. 

A karaktereket nagyon különböznek, legalábbis megpróbáltam minden honnan csípni egy kicsit.
Vannak viccesen bunkók, reménytelenül romantikusak, zsenik, sportolók, hercegek, különleges lények de egy közös bennük hogy hölgyek ezrei szívet olvasztották meg világ szerte. Imádom mindegyiket még többet is, de a legtöbb jöjjenek a tökéletes álom csávók. 

5. Máté Watkins


Ezt a fiút zabálni kell! Annyira aranyos. Az Előző bejegyzés pont arról egy könyvről szólt amiben Ő volt a "főszereplő". Ahhoz képest hogy milyen tragédiákon ment keresztül és szinte, felnőttként élte életét az írónő meghagyta azt az igazi kisfiút Aki legbelül él. A karácsonyos jelenet volt a kedvencem a könyvbe, szilveszteri telefon beszélgetés, és az ugrás !!! Finn Az Isten segített Matt-nek rá találni az igazira még ha egy kicsit morbit dolgon keresztül van. 

4. Travis Maddox


Imádok minden Madox testvért de ő egy fő kedvenc! Annyira szép a történet és kaptunk egyet Travis részéről is. Hogy küzdő sportot "folytat", motorozik, és ha találunk valakit örülök nem latta a hálószobáját igazán imádni lehel. Amikor megtalálta a galámbját anyja tanácsára minden felborúl mindenki életében. Kicsit forró fejű, és féltékeny (szerintem) de pont annyira amennyire a történet kívánja. Tisza szívből ajánlom a könyvet ha még nem olvastad! És én köszönöm Mirella barátnőmnek az ajánlást! Nekünk örök kedvenc marad a srác! 

3. Andrew Párizs


Azóta is keresem az embert aki felveheti vele egy versenyt de még nem találtam meg az igazit! Ha olvastad a könyvet ellenszavazat legtöbb azonnal kezd el! Azt az élet felfogást ahogy ő csinálja rengetegen irigylik. Ő csak a mának él és ellenszavazat érdekli mit hoz a jövő! Nehéz nem szerelembe esni belé. ÉS az szintet amit Camryn-nek hagyott az volt olyan szívszorító de annyira hogy pár csepp könny el hagyta miatta a szemem. 

2. Daemon Fekete


Ha egy két lábon járó tüskót keresnék megtaláltam gondoltam Egy sorozat elején. De ahogy telt az idő fogytak a lapok annyira belém ivódott a fiú hogy senki ki nem tudja verni belőlem. A be szólásai annyira viccesek hogy majd meg is fulladtam a nevetéstől! Eszméletlen ez a karakter! Sosem értettem miért rajong mindenki érte de a hogy olvastam a sorozatott értem miért van állandóan ez hogy bálványozzuk Daemont mánia! : D

1. Miles Archer


Párszor meg kellet volna csapkodni, de attól függetlenül őt imádom sőt rajongtam érte !!! Néha Tényleg enyhén szólva kretén volt néha mimóza máskor ellenszavazat tudtam eldönteni de a szívembe lopta magát. Tudtad hogy az Ugly Love-ból film készül ?? !!! <3 Eddig csak annyit tudok hogy február 1.-jén mutatják be, de kitudja. Remélem magyar országon is megtekinthetjük a mozi vásznakon. Főleg hogy Miles szerepében Nick Bateman-t köszönhetjük! Már csak azért meg éri meg nézni de mindenképpen olvasd el! Sajnos magyar országon még nem kapható semmilyen formában de a Könyvmolyképző meg ígérte hogy ki adják még a film megjelenése előtt. Ha megy az angol nyelv akkor leginkább kezdj neki. 
Ha felkeltette a film az érdeklődésed találsz infó vele kapcsolatban ha rá keresel Instagram-on @uglylovemove címen
Vagy nézd meg fő hősünket @nick_bateman Neven, nézd postjait és Kövesd is! :) 



1 Maxon Schereave



Ha nem Ő a királyfi fehér lovon akkor senki. Pedig neki megvan rá minden adotsága! Hogy kastélyba költoznék e? Hogy ne !!! Jó volt olvasni és elképzelni hogy szereti Americat, mert bármit csinált a lány Ő sosem bántotta vagy rúgta bolna ki !!! Nem úgy mint egyesek ezért Maxon ...... <3 Ő a türelem Minta képe. Párválasztó az életem csücske de, nagyon kíváncsi vagyok mi lesz az új Párválasztóval !!!! Kile a befutó és ha nem ő lesz az igazi akkor Sirok !!! : D 

++ 1 Noah Shaw

Jó ez lesz tényleg az utolsó de akkor is még szinte el se kezdtem a listát! De Noah aaaaa ..... EZT a könyvet el Kell olvasni !!! Annyira jó és izgalmas, hátborzongató, félelmetes és egy nagy szívás hogy akkora tátongó függő vége van jogy amikor el olvastam a szív roham kerülgetett !!! Mit nem adnék ilyen képességek ért. A Noah stílusa kicsit hasonlít Daemon-re de sajnos még kell fejlődnie. :D Nem sokat mert itt van elég rendesen meg volt az adok kapok verzió, és én tudtam dőlni  a nevetéstől! Végre :D Noah igazi balvánnyá nőte ki magát nállam.

És itt a vége. Köszönöm hogy el olvastad! Szép napot Nektek, és olvassatok rengeteget! 
Ui: Lassan Itt a karácsony juppiiii !!!! Ti mit szeretnétek a fa alá? Adj nekem is ötletet! Nagyon örülnék neki! :)

1 megjegyzés:

  1. Szia Dia! :)

    Én mindenképpen Daemonra teszem le a voksomat, nálam ő lesz a favorit, nagyon, de nagyon sokáig. :)
    De attól még Maxon és Noah is imádni valóak. Csak róluk tudok nyilatkozni, mert a többit nem ismerem, hiszen azokat a könyveket, amikben ők szerepelnek még nem olvastam, de ki tudja? Ezzel a bejegyzéssel mindenképpen meghoztad a kedvemet. :)

    Tündi

    VálaszTörlés