2016. március 15., kedd

Liebster Book Award




Először is köszönöm szépen Macsii- nak a díjat! Nagyon de, nagyon örülök neki! :) 

-De először is mi is az a Liebster Blog Award?

Miről szól a díj?
A Liebster Blog Award egy online díj amit bloggerek adnak bloggereknek, hogy új blogokat ismertessenek meg veled, és a te blogod is megismerhessék mások. A liebster szó német eredetű, jelentése: szeretett, kedves, kellemes, értékes, üdvözlendő.

Mik is a szabályok?
Köszönd meg a bloggernek aki jelölt a díjra a posztod elején és linkeld vissza! Jelölj max. 11 bloggert a díjra és linked be őket is! Válaszolj a jelölőd 11 feltett kérdésre! Írj 11 érdekességet magadról, hogy az olvasóid jobban megismerjenek! Tegyél fel 11 kérdést a te jelöltjeid 
számára!

Számomra feltett tizenegy kérdés! :)


1. Milyen témájú könyvekből van a legtöbb a polcodon?
 Romantikus halmokban!!! Igaz már annyi ilyet olvastam hogy kincsit kezd unalmas lenni de ez kit érdekel? Az öreg bébik is minden nap megnézik a szappan operáikat és kb mindegyik ugyan arról szól. Akkor én miért ne tudnám ugyan azt a típust mindig olvasni? (én jobban járok mint a nagyik mert, nekem legalább változatosak a történetek)
2. Melyik az kiadó, amelynek könyveiből a legtöbb van meg neked ?Könyvmolyképző kiadónak a könyvei foglalják az én polcomon a legtöbb helyet. :) De sosem bánom meg mert mindig remek könyveket szolgáltatnak az olvasók számára!
3. Szoktál tömegközlekedési járművön olvasni?Természetesen mindig! bárhova megyek egy könyv mindig a táskám mélyén lapúl :)
4. Sorozat vagy film?Film! Utálom a sokáig tartó dolgokat :D meg persze annyi időm sincsen hogy mindig tudjam követni például egy sorozatot. Elkezdem de sosem fejezem be :D
5. Melyik az a kategória/műfaj, amelyből még nem olvastál könyvet?Krimi horror de nem is szeretnék mert utálom a félelmetes dolgokat legyen akár az egy pók! Azoktól padlót fogok!
6.  Melyik a kedvenc természetfeletti/mitikus teremtményed?Mivel nem szoktam ilyen könyveket olvasni de megesik hogy néha becsúszik ezért is kevés a választék de, az a könyv akit ide gondoltam ki az nem más mint a Fallen. Igaz csak az első részét olvastam de totálisan megragadott! 10pont neki!
7. Átlagosan mennyi idő alatt olvasol el egy könyvet?Normális esetben 2-3 nap. (a nyári szünetben és a hétvégéken) Nem normális esetben például 1- másfél hét be is bele telik egy könyv :(
8. Van valami furcsa szokásod?Ez elég furcsa szokás és nem is sokan értik miért csinálom de még én sem :D Ez a borzalmas szokás nem más mint az hogy mindig el olvasol a könyv utolsó 2-1 mondatát. :D Nem tudom ez honnan jött de imádom csinálni! Főleg spoilerezni magam! Ahh... az aztán a felemelő érzés! :D
9. Ha író lennél, milyen néven írnál?Hmm... Biztos valami  Póni Csillám vagy Tündér Hercegnő nagyon találó nevek :D De komolyra véve a dolgot Apple Dianna lennép! de mivel nem szoktam írni ezért nem kell rettegni hogy ilyen névvel jön ki egy alkotás.
10. A blogoláson kívül van más hobbid?AZ OLVASÁS!!! csak vicceltem vagyis ez is de rengeteg mindent csinálok ezek mellet. Festek, rajzolok, fényképezek, nevelem a testvéremet mert igen nehéz eset :D, vásárolok, körmöt építek, éneklek de csak a fürdő szobában! Csak VIP előadásokat adok kis közösségnek! Nem!!
11.  Szoktál könyvtárba járni?
 Nem szeretem azokat a könyveket azért mert vissza kell adnom őket és ez igen megvisel lelkiekben!


Az én tizenegy kérdésem: 

1.Melyik a kedvenc borítód a könyves polcodról?
2.Szeretsz olvasás közben nassolni?
3. Szereted ha a kedvenc könyvedből filmet csinálnak?
4. Melyik kedvenc könyvedből csináltatnál filmet?
5. Egyszerre hány oldalt tudsz el olvasni egy nap?
6. Kitől olvasol szívesebben magyar íróktól vagy más országbeliektől?
7. Melyik könyvben próbálnád ki az életet? 
8. Klasszikus vagy kortárs?
9. Ki a kedvenc kiadód vagy kiadóid?
10. Hányszor olvastál újra egy könyvet csak azért mert tetszett?
11. Melyik karakterrel házasodnál össze szívesen?

És az én jelöltjeim a díjra: Livvie, Online_bookshelf, Bolkawithbooks, Regina Antal



6 megjegyzés: