2016. február 6., szombat

Tea Book tag

Ilyen hideg időben nem is lehetne semmi jobb egy csésze teánál és kiváló könyvnél nem de? A taget láttam már, de sosem csináltam meg. Viszont hogy Livvie ismét kihívott nagyon nagy örömmel töltöm ki ezt a kérdés sort :) Köszönöm Livvie nagy puszit küldök neked! :* És akkor készen vagytok egy kis tea válogatásra? Hmmm...??? :)


1. INSTANT TEA: a legrövidebb könyv, amit tavaly olvastál.
Flat out Matt talán ez volt a legrövidebb könyv amit 2015-ben olvastam. De ezen kívül kedvenc is lett ez a rövid könyvecske! Matt-nek ki nem tud ellenállni! :)

2. ZÖLD TEA: egy könyv zöld borítóval.



3. FORRÓ CITROMOS TEA MÉZZEL: egy könyv, ami átmelengeti a lelked.
Rebecca Donovan Boldogító lélegzet. Kedvenc trilógiám és nekem nagyon tetszett az összes része de, számomra ez volt a legkiemelkedőbb. Örök kedvenc marad!
4. ÖTÓRAI TEA: egy könyv, amit angolul (vagy egy másik idegen nyelven) olvastál.
Nem sokat olvastam inkább csak kiegészítő novellákat de, de most a Mara Dyer trilógiába vágtam bele! Még csak az elsőnél tartok viszont angolul még jobban tetszik mint magyarul lehet. De minél hamarabb legyen magyar folytatás is azért!!!

5. GYÓGYTEA: egy könyv, amit kényszerből olvastál.
Természetesen az összes kötelező olvasmány ilyen :D Majdnem mindet utálom és ezek azok a könyvek ami fölött az idő nem gyorsabban telik hanem szinte visszafele halad.

6. FEKETE TEA: egy olyan akció dús (vagy ijesztő) könyv, amin biztosan nem tudnál elaludni.
Mara Dyer ezen igen sokáig kattogtam amikor lefeküdtem este. De rengeteg ilyen könyv van a polcomon. De be kell vallani ezek a jó könyvek!

7. JEGES TEA: egy hamisíthatatlan nyári olvasmány.
Ez nem más mint az Aki mer az nyer. Talán azért nyerte el ezt a helyett mert a nyár legmelegebb időszakában olvastam, és hő hutát kaptam közben de semmi gond túlélő vagyok. :D De viccet félretéve abszolút nyári olvasmány de ezen kívül rengeteg van még. Hazudósok is igen nyári hangulatot ad az olvasónak csak a vége kicsit meghökkentő volt számomra.

8. KALINKA SZAMOVÁR: egy könyv, amit csak az alkohol tett volna elviselhetővé.
Jajjj ez máig bennem él melyik könyv ez!! A Ha maradnék na az volt a borzadalom. hogy én hogy untam az egész könyvet. Szerintem ki sem olvastam mert nem volt hozzá lelki erőm :D Erről ennyit.


És itt a vége köszönöm hogy megnézted! Ha tetszik a blogom és kíváncsi vagy miket olvasok még a jövőben vagy esetleg mit olvastam a múltban iratkozz fel! :) Illetve az én kihívottam ismét Klodette :) Remélem ez is tetszeni fog ez is! Puszi nektek olvassatok sokat :* Dia :)

És itt a link ha kíváncsiak vagytok Livvie hogy gondolta Ő ezt a book taget: http://livvithereadersblog.blogspot.hu/2016/02/tea-book-tag.html

4 megjegyzés:

  1. Ismét nincs mit, Dia.^-^ Szuper lett, és még egy ok az óriási listámra, hogy ne olvassam el a Ha maradnék-ot.:D

    VálaszTörlés
  2. Szia Dia! :)

    Köszi az újabb kihívást. :)
    Amint lesz időm ezt is megcsinálom. Csak azt sajnálom, hogy még az előzőt sem nézted meg. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Tündi!
      Láttam a te taged-et is!!! ;) Csak nem tudtam hozzá szólni mert nem engedte a rendszer ez a mai technika :/ És nagyon várom hogy ezt is csináld meg!! :*

      Puszi Dia!!!

      Törlés
  3. A tea és a könyv a legjobb párosítás ( egy kis keksszel, persze)! 😉 Teázósan jó blogírást Neked, csak így tovább! 😁👌

    VálaszTörlés