2015. december 25., péntek

Lisa De Jong: When It Rains- Amikor esik... (Eső 1.)

Ő volt az első szerelmem, még mielőtt összeomlott az életem. 
És ő most többet akar, amit én nem tudok megadni neki. Minden megváltozott. Bárcsak elmondhatnám neki, miért… de képtelen vagyok. Senkinek nem mondtam el. 
Csak akkor ébredtem rá, mennyire szükségem van rá, amikor elment a főiskolára, és én teljesen magamra maradtam. 
Aztán egy nap belovagolt a városba Asher Hunt, azzal a sötét, varázslatos tekintetével és a pimasz mosolyával. Őt nem érdekelte, ki voltam azelőtt, egyszerűen csak életet lehelt abba, ami megmaradt belőlem. Sokan figyelmeztettek, hogy tartsam tőle távol magam, de ő segített elfeledni a fájdalmat, ami oly hosszú ideje fogva tartott. Nem hittem, hogy ez lehetséges, mielőtt ő besétált az életembe. 
Megsebeztek. 
Megmentettek. 
És reményre leltem. 
Sokáig azt hittem, hogy azon a bizonyos éjszakán végleg leíródott az életem, de aztán rájöttem, az csak egy új kezdet volt. Míg egy titok fenekestől fel nem forgatta a világomat…
Újra.

Ez a könyv briliáns! Csak elkaptam a polcról és nem fogom megbánni. Ennyit sose sírtam könyv felett az biztos. Az írónő nagyon jól megírta rengeteg értelemmel dúsította és közben forgatta a kést az ember szívében. Abszolút kedvenc lett a borító is passzol a könyvhöz de a könyvmolyképző mindig remek munkát végez! Egyszerűen szuperek!


A könyv:

A könyv először az előzményekkel kezdi a dolgokat hogy az olvasó be pillanthasson Kate fekete titkába. Ami tipikusan az a történek ami tíz könyvből hétben megtalálható. Itt kicsit meginogott a hittem a könyvben, de még szerencse hogy nem raktam le!

Majd a jelenbe ugrunk és meg ismerhetjük Kate jelenlegi életét ami sző szerint pocsék. Két évig titkolja azt a bizonyos estét és amiatt a világa teljesen felfordult. Viszont ott van Beau aki Kate legjobb barátja kiskora óta de, őt eltaszítja magától. Beau szerelmet vall de azzal sem segít helyzetén, majd elmegy a főiskolára és ott hagyja Kate-t.

Majd be gyalogol szívünk be Asher Hunt! (figyelem hölgyek egy igazi szívrablóval van dolgunk!) természetesen első látásra szerelem mondhatjuk így is. Asher és Kate egyre több időt töltenek együtt, szuper programokat renden Asher hogy a lánynak segítsen megküzdeni a régmúlttal. De Kate is próbálja megfejteni mi a fiú félve őrzött titka. Majd egy nap hajókázás közben elkezdett esni az eső, és Asher elmondja rejtélyt amit őriz. Ezzel együtt Kate titka is kiderül.
És jön a szerelem amikor Asher megtesz mindent hogy szerelme új életet kezdjen. Megmutatja neki a napos oldalt. Majd a könyv teljesen a kifordul magából!

Megjelenik a rák! Kiderül hogy hős lovagunknak van még egy óriási titka. Hogy súlyos beteg. Nincs neki sok hátra. Kate teljesen sokkolja a hír és szerintem az olvasót  is. És ekkor csöppent el az első könny csepp, és innen szakadt belőlem mint egy nyári zápor! Asher végig keménynek mutatja magát de a végére ő is meginog. Kat minden idejét azzal tölti hogy a fiúval legyen szabadságot vesz ki! Rengeteg jó pillanat fog történni még például az első közös tánc vagy az első karácson de, ez az utolsó is. Az írónő elveszi tőlünk Ashert!!!!! Ott teljesen szakadt a cérna és teljesen el áztattam a könyvet. :( De a Asher végső kérése hogy Kate élje ugyan úgy az életét, találja meg a szerelmet, mosolyogjon és a legfontosabb ha esik gondoljon rá!


Ezek után a lány kicsit meginog érzelmileg, hisz nem csoda. Majd vissza tér és megfogadja Asher tanácsát és engedi hogy újra szerelmes legyen. Nem fogjátok elhinni kibe! Abba a személybe akinek elmeséli mi történt azon a bizonyos össze jövetelen. annak a ki még mindig vár rá annyi év után is. Vajon ki lehet az szerintetek?

Én aki ritkán sír bármin hát most bebizonyosodott hogy igen is tudok sírni :D Olvastam már olyan könyvet ami a rákról szól de sose érintett meg ennyire! A csillagainkban a hiba hát az se volt nagy durranás számomra és a film jobban át jött mint a könyv de itt, teljesen hatás alatt voltam. Mondjuk a végén nem értettem az hogy miért Beau persze romantikus volt de én valami újat raktam volna oda az újra kezdést. De lehet pont ettől különleges az egész mint egy tündér mese. Szép estét, puszi Dia!

De a mikor esik csak is Asher Hunt fog a fejembe járni az biztos! 

3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, amit írtál, Dia! Sosem voltam a szerelmese az ennyire sírós könyveknek, de az 'Amikor esik'-et mindenképpen el kell olvasnom, ezután!😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tiszta szívvel ajánlom mindenkinek! Örülök hogy tetszett a véleményem, és szavadon foglak! jó olvasást hozzá!
      Ui: Készíts oda zsebkendőt is, hogy ne a lapokat áztasd! :)

      Puszi Dia!

      Törlés
  2. Megfogadom a tanácsod!^^

    Puszi, Livvie.

    VálaszTörlés