2016. január 28., csütörtök

Népszerűtlen könyves vélemény book TAG!

Csak pár percre tartalak fel titeket, hiszen kaptam egy Taget és most gyorsan meg is mutatom nektek! :)  Elsőnek köszönöm szépen a kihívást Livvi-nek!!! :*  A mi nem más mit a Népszerűtlen Könyve vélemények tag. Végre ki élhetem az utálatom az egyes könyvek, sorozatok, szereplők iránt!!! EZ AZ!! :D Íme mutatom a tiltó listát ;)


1. Egy népszerű könyv vagy sorozat, ami neked nem tetszett.
 Szerintem most fogtok vagy több ezer sokkot kapni de az én választ nem más mit a Harry Potter. Jó persze olvastam a második részig de utána soha. Viszont a filmeket láttam és tetszettek is de elég belőlük egy életre.

2. Egy népszerű könyv vagy sorozat, amit mások nem bírnak, neked viszont bejött.
Ez is igen meglepő lesz mert nekem a Anna Todd Miután sorozata nagyon tetszik. Persze néha én is szidom miért mindenki ilyen szerencsétlen, de attól imádom!!! Sőt függő lettem. Viszont a harmadik és a negyedik könyv még rám vár de szerintem az is helyt fog állni mint az első kettő.

3. Egy szerelmi háromszög, ahol a főszereplő nem azzal a karakterrel jött össze, akinek te szurkoltál; vagy egy OTP (one true pairing), ami szerinted pocsék.
Tarryn  Fisher Kihasznált alkalom. Ott rettenetesen pocsék lett az elosztás! Többet nem is mondok mert fel idegesítem magam a végen :D Hahaha...

4. Egy népszerű műfaj, amit te nagyon ritkán olvasol.
Krimi és thriller szerintem ezekből még nem olvastam de nem is kívánkozom a jövőben sem. Meghagyom magamnak a nyugodt estéket. És a második a YA (young adult) ifjúsági regényeket. Nem jönnek be se a sulis sztorik ami igazán gyerekes. Például a Szent Johanna hiszen próbáltam megszeretni de nem sikerült. Szerintem ebből a műfajból már kinőttem egy kis ideje azért nem csúszik egyáltalán. 

5. Egy népszerű vagy közkedvelt karakter, akitől te a falra mászol.
Húúú.... De sok van de egy sem jut eszembe :D  Ki más lenne mit Christian Grey! Nem soha nem kellene sem ő sem a kínzó szobája. 

6. Egy népszerű író, akit te az istenért sem tudsz megszeretni. John Green. Egyik könyve sem érintet meg úgy ahogy mást. Lehet a fordítás miatt nem tudom inkább hanyagolnám a jövőben.

7. Egy népszerű könyves toposz, ami már a könyöködön jön ki. (pl. elveszett hercegnő, korrupt szerető, szerelmi háromszögek, stb.)
Egyet kell értenem Livvi-vel tudniillik ezek a jó kislány és rossz fiús sztorik nekem is a könyökömön jönnek ki de attól mindet imádom!!!! IMÁDOM!!! Kb 10 könyvnek ez a sztorija de engem nem zavar csak néha ha már túl sokat olvasóm őket. :) Amúgy viszont már azt is unom két sérült lélek egymásra talál és minden happy end a végen, de ezzekel sem tudnék le állni soha :D Olyanok mint a drog.

8. Egy népszerű sorozat, ami téged egyáltalán nem érdekel.
- Harry Potter - Nein
-  Twilight - Nein
-Szürke ötven árnyalata - Nein

9. A mondás úgy tartja, „a könyv mindig jobb, mint a film”, de melyik filmet vagy tévésorozatot kedveled jobban, mint a könyvváltozatát?
Ha maradnék. A könyvel nagyon szenvedtem. A film tetszett de nem a kedvenceim között van.
Csillagainkban a hiba. A film sokkal jobban meg érintett mint a könyv, sokkal de sokkal jobban. A filmen sírtam a könyvön unatkoztam.

Köszönöm hogy el olvastad, és én is választok egy kihívótat aki nem más mint Klodette ha van kedved csináld meg te is! :) Szép napot nektek! És kellemes hétvégét :) Puszi Dia! :*


3 megjegyzés:

  1. Szia Dia!

    Köszönöm a kihívást. Nem fogom elfelejteni megcsinálni.
    Amint lesz egy kis időm a blogra is ki fogom tenni. :)

    VálaszTörlés
  2. Végre kitöltöttem. Köszönöm a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés