2015. december 15., kedd

Colleen Hoover: Slammed

Apja váratlan halála után a 18 éves Layken lesz édesanyja és öccse legnagyobb támasza. Bár kívülről erősnek tűnik, valójában teljesen reményvesztetté válik. 
Ekkor lép életébe egy fiatalember, aki mindent megváltoztat. Az ország másik végébe költöző Layken megismerkedik új szomszédjával, a huszonegy éves, jóképű Will-lel, aki szenvedélyesen rajong a slam költészet iránt. A fiatalok hamar egymásra találnak, és a lányban újra feléled a remény. 
Csakhogy egy megdöbbentő felfedezés már az első csodálatos randevú után kettejük közé áll. Ettől fogva minden találkozás fájdalmassá válik számukra. Meg kell találniuk az egyensúlyt az egymás iránt táplált érzelmek és az őket szétszakítani akaró erők között.




Már egy ideje csücsült a polcomon a könyv. Na jó nagyon rég óta! Olvastam a Hopeless-t az író nőtől de az nekem nem adott akkora élményt mint másoknak ezért nem vettem kezembe ezt a könyvet. De ez be talált!!! Nagyon tetszett, bár az elején kételkedtem benne hogy jó lesz. Aztán bonyolódtak a dolgok és valahogy a szívembe lopta mágat a két fiatal szívszorító története.


A könyvről:

Ahogy említettem az eleje kicsit unalmas volt, de miután Lake meg ismerkedik Will-el onnan kezdtem bele rágódni a dolgokba. Az első randi igen cuki volt, és külön tetszett hogy Will verseket ír! Nem beszélve arról hogy a nyakába szakadt öccse és munkát kell vállalnia igen fiatalon, és helyt tud állni! Viszont a viselkedése idegesített néha hogy a munka az első akkor agyon kellet volna ütni :D de a végére rájöttem hogy mit miért csinált és akkor persze egyet értettem vele.

Lake szintén a gyásszal kell megküzdenie egy olyan személy iránt aki igen közel állt hozzá. Jó karakter viszont néha túl gyenge. Megtalálja a szerelem aztán az élet nem kíméli meg  a jövőjét! El kell folytatnia vonzalmát. Ráadásul nem más a szerelme mint a tanára! Ezt kapjátok ki! (Na gondoltam izgalom!) Vagyis pontosan a szomszédja :D

 Valahogy felszínre került az igazság és minden rossz elszabadult. Az Julie rákos. Manapság igen sok embert érint ez a betegség, és ez az írok fantáziáját is meg fogja. Ahogy az írónő leírta az elfogadását helyen való volt. Lake kiakadása hogy helyénvaló e? hmm.. talán igen de nem is. Miután ki tombolta magát megjött az esze aztán a szíve is meg adta magát és éljen az igaz szerelem!

A vége nem is szomorú de nem is vidám számomra, és ezét várom a folytatást!! Kaptam spoilert is ami igen nagy mértékben fel csigázta az érdeklődésemet! Tökéletes volt ez a rész és remélem a következő még jobb lesz! És még több verset akarok!!!




Hogy mikor kerül a kezembe a folytatás azt nem tudom. Mert már annyi könyvet hallottam fel a polcomon hogy rengeteg nem is beszélve hogy itt a karácsony!!! = még több könyv!!! :D újévi fogadalom nem veszek könyvfesztiválig egy könyvet sem de hát ki tudja hogy bírom :D nehéz meg állni azt hogy elmenj egy könyves bolt előtt és ne gyere ki ezer könyvel :D 

Végre lassan teli szünet és annyit olvashatók hogy nem fér a fejembe a sok történet, igy be tudom pótolni azt a sok lemaradást ami a suli okozott. Addig is kitartást mindenkinek már csak 3 nap!! És 9 nap múlva karácsony!!!! Puszi Dia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése