2015. december 20., vasárnap

C. J. Roberts Seduced in the dark - Megigézve a sötétben

A The Dark Duet második kötete – a Captive in the Dark izgalmas, bizsergető, mozgalmas folytatása. 
Mi a bosszú ára? 
Calebet egy titokzatos pakisztáni férfi tartotta fogva szexrabszolgaként. Kiszabadulása óta olyan adósságot cipel, amit csak vérben lehet visszafizetni. 
Az út hosszú és bizonytalansággal teli, de Caleb és Livvie számára minden véget ér. 
Vajon Caleb képes odadobni a szeretett nőt a bosszú kedvéért? Vagy meghozza a végső áldozatot?






FIGYELEM! A könyvet erős idegzetű olvasóknak ajánlom!

Nem is tudom hol kezdjem, azt hiszem az elején. Az első rész véletlenül akadt a kezem ügyébe, és teljesen le voltam öntve hideg vízzel miután el olvastam, mivel még soha nem olvastam ebben a témában könyvet. Vártam a folytatást amiről azt gondoltam tiszta boldogság vattacukor felhő lesz. Hát nem igazán lett az. Voltak olyan pontok amikor úgy éreztem hogy nekem itt a vége mint például amikor Livvie-nek szerepelnie kellet az egyik összejövetelen. Az volt az a pont mikor azt mondtam hogy itt a vége. De valahogy még is vissza kúszott a kezembe a könyv. És a vége annyira jól ki lett találva nagyon helyesnek tartottam a befejezést! Hol visszataszító, undorító, szívszaggató, perverz, szívmelengető, félelmetes,.... És sorolhatnám rá a jelzőket. Ez a történetet elég furcsa de, van benne valami a mi meg mozgatja a fantáziát! 

Íme a könyvről:

Az első rész ott zárul le hogy Caleb nem tágít hogy meg változtassa Cica sorsát. Eladja. Viszont a második rész szinte a végétől kezdődik. Livvie kórházban fekszik és terroristának hiszik.(vannak bolondok) Caleb meghalt. Ezt a lány nem bírja elfogadni hiszen szereti a férfit. Majd bővül szereplőink száma, Új tag Reed nyomozó.
Reed meg tesz mindet hogy kiszedje a megtört lányból az igazságot. De a lány nem adja be a derekát. Majd miután Livvie meg ismeri a nyomozót kezd megnyílni és a fekete múlt ki világosodik! Lassan.

Elmeséli mi történt a villában vele és Caleb-el. Már az első tíz perc borzasztó volt a lány számára és az olvasó számara is. Hogy mekkora taplók vannak a világon. Cicának engedelmeskedni kellet Mestere utasítására ha túl akarta élni ezt az egészet. Ahogy telik az idő egyre közelebb kerül Caleb-hez. A lány érzi hogy a Fiú védelmezi mert neki nem kell annyi borzalmat át élnie mint a többi rabszolgának. ráadásul az elején korábbi sérülései miatt is igen erős fájdalmat érzett plusz ott voltak a rém álmok. Több szőr is át éli hogy a halál szélén áll de Caleb megmenti. Viszont rémálmai Caleb karjai közt elkerülik és jó érzéssel is tölti el a lányt a védelmező környezet.


Caleb tudja hogy adós. Ki képezte a lányt de már szinte részévé vált. Nem tudja kiverni a fejéből azt a képet amikor Cica ott feküdt a földön a motorosokkal. Ragaszkodik hozzá és kezd meg nyílni neki elmeséli mi az ő története. De néha nála is el pattan és újra egy vadorzó lesz. Majd kirakja Cicát egy este a ház urának a rendezvényére , s tudja hogy ezután Livvie utálni fogja. De a dolgok jobban sülnek el mint ahogy gondoltam. A két fél kitárulkozik egymás előtt és Caleb birtokolni akarja Cicát de csak egy dolog van amivel végleg magához láncolja. tuhja hogy ez a halálukat is jelent heti de megteszi.
Majd kiborul a bili. Caleb megtudja hogy ki is ő valójában. Miért történt az vele ami történt hogy került pont Ő ebbe a helyzetbe. Nagyon helyeselem a mit tett akár a testvérének tekintette azt a komát akár nem én is a halálba küldtem volna. Az apjáról nem is beszélek. Egy igazi suttyó. Majd el kell eresztenie Cicát. Elereszti elmegy.



Livvie nevet változtatott megváltozott de egy valami sosem fog a Caleb iránt érzett szerelme. Ugy gondolta meghalt azért nem keresi. Közben megírja a saját történetét áll néven hogy mindenki tudja meg hogy ki az Ő szerelme. Persze mindent megváltoztat benne hogy senki ne jöjjön rá hogy kinek a története. Majd kap egy üzenetet és vele vissza kapja az ő szőke Hercegét!

"Egyszer régen Caleb fogva tartott a sötétben, most pedig arra használta hogy elcsábítson benne."

Sose gondoltam volna hogy ilyet mondok de nekem tetszett a sorozat. Jó persze én se bírtam mindent könnyek nélkül. Az erőszak borzasztó de Livvie-vel együtt lehetett érezni. Mondjuk nekem ez a Reed törzénet nem nagyon jött be nekem sok volt és untam is azokat a részeket persze kellet a végén bele hogy teljes legyen minden.
Az írónő kicsik különleges hogy pont ilyen eseményeket választott ilyen módon viszont most hogy vége lett már más hogy gondolom. Szerintem sokat fogok még ezen a könyvön gondolkodni a jövőben! Szép estét nektek és, kellemes ünnepeket ha addig nem jelentkeznék. :) Puszi Dia! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése