2015. december 5., szombat

Book haul time! November :)

Sajnos mostánában az idő úgy telik hogy észre sem veszem. Rengeteg dolgom is van mint például suli, családi programok, munka, és ki nem maradhat a tanulás. Ezekkel semmi gond de, nincs időm olvasni!!! Ha van is annyira fáradt vagyok hogy inkább nem kínzom magam. Rettenetes!!! Úgy terveztem hogy Sammed értékelés lesz de csak a 33. oldalon tartok :( de eddig nagyon jó! És innen jött az ötlet hogy valami gyors bejegyzést szerettem volna kirakni és erre tökéletes a book haul! Mellesleg régen is volt meg rengeteg könyvet vettem mostanában. Ha már nincs időm olvasni miért nem vehetek könyvet?! :)


1. Jennifer L Armentrout: Ónix
2. Jennifer L Armentrout: Opál
3. Jennifer L Armentrout: Origin
4. Jennifer L Armentrout: Opposition
5. Jennifer L Armentrout: Árnyak
6. Anna Todd: Miután elbuktunk
7. Cj Roberts: Megigézve a sötétben 
8. Lisa De Jong: Mikor esik...
9. Katie McGarry: Szívkarambol
10. Colleen Hoover: Szívcsapás
11. Tarryn Fisher: The Opportunist kihasznált alkalom
12. Jandy Nelson: Neked adom a napot
13. Kerstin Gier: Rubinvörös (Szeretetcsomag!)


És azt hiszem ennyi. Most ahogy nézem jól bele jöttem a vásárlásba :D És mindjárt itt a karácsony!!!! Ezt tilos elfelejteni. Hmm... írom is a listát mert rengeteg mindent kell rá írnom!!

Legyen szép hétvégétek, olvassatok sokat helyettem is! Jajj és jó Mikulást nektek remélem jók voltatok! :D Puszil titeket Dia! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése