2015. december 1., kedd

Jennifer L. Armentout: Opposition Ellenállás (Luxen 5)

Katy tudja, hogy a luxenek érkezésének éjszakáján a világ megváltozott. Nem hiszi, hogy Daemon örömmel fogadja a saját fajtáját, hiszen a luxenek azzal fenyegetőznek, hogy minden embert és hibridet kiiktatnak a földön. Azonban a jó és a rossz közötti választóvonal elmosódott, a szerelem pedig könnyen a végzetévé – mindannyiuk végzetévé válhat.
Daemon mindent megtesz, hogy megmentse, akit szeret – akkor is, ha ez egyenlő az árulással.
Egy valószínűtlen ellenséggel kell társulniuk, hogy esélyük legyen túlélni az inváziót…

Először is emlékezzünk meg öt perc néma csenddel erről a csodálatos sorozatról! 

Eszméletlen jó az egész sorozat! Volt benne izgalom összeesküvés fájdalom titokzatosság plusz meg lett fűszerezve romantikával is!!! Sajnos időm nem engedte hogy az ötödik részt hamar el tudjam olvasni, de örülök is neki. így nálam jobban a szívembe hatolt az egész. És amikor vége lett sírtam sokat. Hogy miért van vége? És hogy nekem több kell még! Viszont a hogy mondani szokták egyszer minden jónak vége szakad. Persze persze jönnek a kiegészítő kötetek de azok nem olyanok mint ezek :( Aki azt mondja hogy nekem ez tetszeni fog ki nevettem volna! De rájöttem hogy elég idióta lettem volna ha nem kezdem el. Ez felejthetetlen marad!




A könyvről pár szó és vélemény!

Itt már minden kavarodott mindennel. Hogy ki is a bűnbak? Én se tudtam igazán eldönteni! Mondjuk nekem mindegy is mert már mindenki utáltam de most szorosan ragaszkodom az arumok társaságához. A jövőben öri barik leszünk! Hunter áhh már fel is vettük a kapcsolatot! (nem vagyok elmebeteg csak egy kicsit!)

De a legfelháborítóbb volt számomra Eathen! Esküszöm kivágtam volna az ablakon már az elején is nagyon bökdöste a szememet és a tudatomat de már most az agyamra is megy! Végre kihaltak az ilyen hogy is mondjam elmebetegek? pszichopaták? megszállottak? Nem is tudom. Azonban éjen a tisztaság!

Az elején már annyira beindult a történet hogy a testvérek eltűnnek, kiderül hogy Beth terhes vagy is már mindenki tudja, majd Luxen támadás a kisboltban! Dee esete le hengerelt először nagyon viccesnek tartottam mert azt hittem hogy csak álca azután fényre kerül hogy elszippantották tőlünk. Daemon kedves kitett magáért mint mindig és a csaja egy igazi atombomba! Katy annyi mindent kibír hogy az nem igaz! Mindig fel áldozza magát a jó célért és az isten tőle vesz el mindig! Ez nagyon igazságtalan!

Jennifer nem tudom melyik pizsamájában álmodta meg ezt a végkifejlettet de ellenállhatatlanul pompás lett. ahogy fogytak a lapok és a történet folytatódott én azon gondolkodtam hogy nem e láttam dráma cinkét molyon a könyvön? Mert hogy senki nem halhat meg. De hál istennek nem is kellene rá! Azt leszámítva hogy az utolsó három fejezetet végig könnybe lábadt szemmel olvastam, illetve mikor vége lett azt visítottam még!!!!! Többet akarok!!!! (sajnos a könyvből nem nőt ki több lap :( vagy csak az enyém a rossz kiadás?)


Összegezve a dolgokat rájöttem miért van állandóan ez a Luxen, Daemon Black láz! Mert mindenki csak azt hajkurászta mindenképp olvasd el! Ha esetleg nem olvastad kinéztek téged a könyvesboltból! Jajjj és el ne felejtsem hogy Daemon az igazi álom pasi. Na gondoltam én ez egy átverés, és SOHA nem fogom el olvasni. Most jelentem csapat tag lettem. Magába szívott a Luxen kolónia!

Örök szerelem lett! Csak ajánlani tudom! És soha ne mond azt hogy soha! :)


Köszönöm hogy el olvastad, és jó olvasást kívánok neked! Puszi Dia :* :)





1 megjegyzés:

  1. Szia Dia! :)

    Nagyon jó lett a bejegyzésed. :)
    Teljesen egyetértek veled. Luxen örök kedvenc, Daemon örök álom pasi és ő is örök kedvenc. A vége pedig szuper jó volt. :) Csak kár, hogy Katy anyukája meghalt. :( Akkor nagyon sírtam.

    LUXEN! :D

    Tündi

    VálaszTörlés