2015. november 15., vasárnap

Tarryn Fishet: Kihasznált alkalom

Olivia Kaspen éppen most jött rá, hogy volt barátja, Caleb Drake elveszítette az emlékezetét. A lány eddig is azzal tett szert kétes hírnévre, hogy előnyt kovácsol a helyzetekből. Most pedig döntenie kell, milyen messzire hajlandó elmenni az ex visszaszerzéséért. Miközben Olivia valódi énje és a nem túl dicső közös múltjuk titokban tartásával birkózik, akadályt jelent Caleb kattant új barátnője, Leah Smith. A két bestia őrült versengésbe kezd egy olyan férfiért, aki nem emlékszik egyikükre sem. Oliviának viszont hamarosan szembe kell néznie hazugságainak következményével…




A könyvet nem most olvastam kb 2 hete de én akkora sokkot kaptam a végen hogy idáig feldolgozás alatt volt. Úgy vettem le a polcról hogy egy sima romantikus regén. Hátt ... ezzel jó mellé fogtam. Olivia igen is meg érdemelte volna a második esélyt! Caleb meg egy cuki idióta hogy hagyta ezt, viszont egy boszorkányt szedett össze magának. Sok sikert hozzá! Tarry Fisher az új kedvenc írom lett! Attól függetlenül hogy nem úgy látja a dolgokat ahogy én! 

Gondolat kavalkád! 

Úgy van Olivia aki élete szerelmét vesztette el élete során. De egyszer rá ragyogott a szerencse csillaga és az élet úgy hozta hogy vissza adja neki viszont, semmire nem emlékszik a lányból. Olivia ki is használja ezt az alkalmat (ki ne tenné) végül is élete szerelme vissza gyalogolt az életébe.

A könyv kettő azaz kettő időszálon fut. Az olvasó meg ismerkedhet a jelennel és a múlt nehéz perceivel. Engem a jelen kicsit jobban le kötött mint a múlt.

Annyira sajnáltam Oliviát hiszen mindent meg tett hogy Caleb vele maradjon és szintén a fiú is meg tett mindent de valami nem sikerült.
Szerintem a szakításuk oka elég hogy is mondjam fura. Caleb helyében én nem dobtam volna ki a lányt és sose kívántam volna olyat hogy soha nem lesz boldog soha, ne ez övön aluli azért. És mintha ő produkált az biztosítékot csapott! Meg oda vinni a feleségét hogy Olivia mentse meg! Én hagytam volna a fenébe.

A végén úgy sírtam én meg esküdtem volna hogy minden szív egymásra talál de nem :( Persze örülök hogy végül Olivia meg találta az a szerelmet újra élete során csak nem azzal a személlyel akit én vártam. Hogy történhetett ez??!! Persze mind a ketten be vallották a bűneiket, de őket az isten is egymásnak teremtette. Caleb nem csodálom hogy amnéziát színlelt hiszen ő is elvesztette a másik felét. Az esküvőről is le jött hogy az a kötelék a mi összeköti őket soha nem fog megszakadni. De akkor miért nem maradt vele ezt magyarázza el nekem valaki?


Minden esetre nem tudom hogy elolvasom a többi rész is, de az biztos hogy egy ideig nem olvasok szerelmi tragédiát. Az írónő eszméletlen tehetséges nagyon de nagyon várom a többi könyvét!
Köszönöm hogy el olvastad. Szép napot és jó olvasást neked! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése