2015. november 9., hétfő

Jennifer L. Armentrout: Opál ( Luxen 3. )

Senki sem érhet fel Daemon Blackhez.
Amikor elszánta magát, hogy kimutatja az érzéseit irántam, komolyan beszélt.
Soha többé nem kételkedem benne – és most, hogy túljutottunk a zökkenőkön, újra és újra fellobbannak köztünk a lángok.
Csakhogy még ő sem védheti meg a családját, ha eltökélik, hogy kiszabadítják a szeretteiket.
Mindazok után, amiken keresztülmentem, én sem vagyok többé ugyanaz, aki voltam. Még mindig változom, és fogalmam sincs, mi lesz a vége. Lépésről lépésre fedezzük fel az igazságot, és amikor szembekerülünk a hibrideket tesztelő és kínzó titkos kormányzati szervezettel, ráébredek, hogy a képességeim nem ismernek határokat.
A halál a mindennapjaink részévé vált. Onnan kapunk segítséget, ahonnan a legkevésbé várnánk, és a barátainkról kiderülhet, hogy valójában a halálos ellenségeink – de nem fordulunk vissza.
Akkor sem, ha az eredmény örökre darabokra töri az életünket.
Egységben az erőnk – és ezt ők is tudják.

Ez a könyv ütött számomra a legnagyobbat! Annyira jó volt, hogy nem bírtam le rakni. Pedig tanulni is kellet volna, de hát kit érdekel ha a könyv magához láncolt, és nem engedett el. Nekem az első  három közül ez adta meg azt amire vágytam. Jó persze mindegyik izgalmas volt nem panaszkodom de, itt volt le inkább olyan érzésem hogy nem bírom le rakni és mindig csak még egy fejezet.

És a borítók közül is ez a kedvencem :) Nagyon örülök hogy minden könyvön megmaradt az eredeti borítás ezért plusz csillag. És a modellek is jár a csillag még szép! :)
Magyarul számomra ebben a könyvben megvan minden amire én szomjaztam. Szerelem, izgalom, titok, harc, és rengeteg humor!
Nem tudom ki hogy van vele de én szívesen el ástam volna egy két embert. És akkor mondtam volna most meghalsz!!! Az jó lett volna :( de szerencse a legtöbb ilyen ember ki lett iktatva :D Ezzel meg nyugodott a lelkem :)

De hol van itt az igazság??!!

Gondolat özön!:


Aminek a legjobban örültem az az volt hogy Daemon és Katy végre áttörték a falakat elég rendesen. Annyira varázslatosak jól ki lettek találva és nincs rajtuk az erőltetett romantika. Amikor Katy megsebesült akkor igazán látszódott kettőjük közt a kötelék, annyira jó volt olvasni hogy mond a kettőjüket a másik iránti érzelmek hajtják.
És persze Daemon meg az ajándékai, hát ki mondana nemet egy macbook air-nek ami még piros is? Hmm... Hát nem én az biztos :D És a bál utáni műve eszméletlen romantikus mint ő!

Katy nagyon megrázó időszakot élt de még is boldogan! ez a lényeg! Adam halála után Dee elfordult tőle. És még engem arcon csapott :( persze érthető az ok viszont én szívesebben láttam volna hogy Dee Kat vállán sírja ki magát mint Asha-én. De azért a csaj nem is olyan picsa mint gondoltam :D
És ami Clarissa-val történt az borzasztó nem így kellet volna lennie. Will-ért egy csepp könyet sem éri meg hullatni megkapta amit meg érdemel. Viszont Blake ........

Esküszöm olyan idegesítő hogy az nem igaz. És amit tett az nem normális. Meg amiket csinál?
1. Leskelődik
2 Zsarol
3. Hazudik
4. Öl
5. Bemászik más ágyába? mit akinek valami problémája van esküszöm.
És amit a végen tett az hogy gondolta?  Az visszataszító volt. minden megtervezett és ki játszotta a "barátai" bizalmát. Remélem a pokolban ég meg.

Dawson ő ugyan olyan cuki mint a testvérei. De még annyira nem tudta meg csillogtatni :( Na majd a következő részben ;) (És kíváncsi vagyok az ő történetére is természetesen!)

Arra gondoltam hogy most tartok egy kis szünetet és mást olvasok deee mit gondoltam ? Ezek után soha! Azonnal folytatom nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra. Nagyon!!! De addig is első dolgom hogy betörök egy Libribe és megszerzem az 5. részt! De Pszttt!!! ;)

Szép estét neked :) És jó olvasást addig is. 


1 megjegyzés:

  1. Szia Dia! :)

    Mit is mondhatnék? Szívemből szóltál.
    Teljesen egyet kell értenem és persze értek is. :)
    Tudod már sokszor mondtam, írtam, hogy nekem ez a sorozat a kedvencem lett, de azért most is leírom: IMÁDOM! :)

    Nagyon jók a főszereplők, remek a szerelmi szál és minden más mellékszál is. Carissát nagyon sajnáltam. :(

    És a vége??????????? Függővég, az egyik legnagyobb amit valaha olvastam.

    Köszi az értékelést.

    Tündi

    VálaszTörlés