2015. november 17., kedd

Jennifer L. Armentout: Origin ( Luxen 4. )

Katy tudja, hogy a luxenek érkezésének éjszakáján a világ megváltozott.
Nem hiszi, hogy Daemon örömmel fogadja a saját fajtáját, hiszen a luxenek azzal fenyegetőznek, hogy minden embert és hibridet kiirtanak a Földön. Azonban a jó és rossz közötti választóvonal elmosódott, a szerelem pedig könnyen a végzetévé – mindannyiuk végzetévé – válhat.
Daemon mindent megtesz, hogy megmentse, akit szeret – akkor is, ha ez egyenlő az árulással.
Egy valószerűtlen ellenséggel kell társulniuk, hogy esélyük legyen túlélni az inváziót. Azonban amikor már lehetetlen eldönteni, ki van mellettük és ki ellenük, a világ összeomlik körülöttük. Talán fel kell áldozniuk mindent, a legdrágább kincsüket is, hogy a barátaik és az emberiség fennmaradását biztosíthassák…
A Földön háború dúl. És akármi lesz a vége, az életben maradottak számára a jövőben minden megváltozik.



Végre sikerült el olvasnom egy hét után! Ma orvosnál voltam miközben várakoztam szépen ki is olvastam és sokkot is kaptam. Miért kell minden jónak meghalni? Ezt sosem fogom fel fogni azt hiszem de hát mit tudok én ellene tenni? :( Semmit :(
Ez a rész szívfacsaró, izgalmas volt, és meg hökkentő. Rájöttem hogy utálok a saját fajomat :D Az emberi természet olyan kapzsi, és képes mindet szépet tönkre rakni maga körül a cél érdekében. De csak azért hogy okosabban legyünk kész vicc!


kukkantsunk hát bele!

Nagyon jó volt kész szemszögből olvasni a könyvet, és ez egy kicsivel izgalmasabbá tette az egészet. Katy borzasztó dolgokat élt át Daedalus karmai közt. Ki az a kegyetlen ember aki képes végig nézni más szenvedését és ráküldeni a bűntudatot? Nancy Husher. 
Akkora nagynak hiszi magát hogy az nem igaz. Azt hiszi azt csinál mással amit csak akar, és remélem kölcsön kenyér vissza jár. Éppen hogy elvesztettük Blanck fő ellenségünket és egy kicsit sem sajnáltam (nem vagyok szívtelen de már nagyon idegesített a srác) helyette kapunk egy megszállót parancsolgató nőszemélyt.

A kér fiatal nagyon erős és kitartó volt sosem veszítették el a reményt és ennek jutalma ként elnyerték "szabadságukat". Azt a sok kínt át élni Daemon-nak aki majd nem elveszítette Katy-t, Katy-nek látni hogy mit tesznek az emberekkel és Daemon-nal. És Archer nagyon nagy meglepetést tartogatott számunkra hiszen ő is egy másik faj ként éli minden napjait. De segített a két fiatalnak a kijutásban és ebből neki is haszna lett hiszen kötetlen életet élhet. És remélem hogy Dee lesz az a lány akiért mindent megtenne. Legyenek szerelmesek!

Luc egy furcsa figura. Titokzatos. Nem csodálnám ha a jövőben vagy akár most az Ő kezében lenne a fekete piac. 

Matthew-ben nagyon nagyot csalódtam. Pont amiatt vesztette el a családját hogy bele kavar más életébe és családtagjait a biztos meghalásba küldi. Hogy lehet valaki ilyen vak. Pedig még színpatikus is volt. :( 
Tompson ikreket nagyon sajnáltam!!! Jó nem voltak a kedvesség példaképei de mindet a családjukért tettek meg. Ash már kezdett tűrhető módon viselkedni.

Végre összekötötték egymás életét Katy és Daemon és remélem lesz nagy lagzi is!! És még egy kisbabát is kaptunk milyen csodálatos az élet! :) Egy kell Daemon-nak is vagy is kettőjüknek :D
Meg Dee-nek is!! 

A vége immár megint akkorát ütött!!! Utálom a Daedalus-t remélem fel gyullad az egész kóceráj és le ég. És hogy kik jönnek az nagy kérdés!! Alig várom hogy folytathassam, de az lesz az utolsó rész és azt úgy utálom :( Majd traumába esek :D Kb 3 napig utána másik történetet szemelek ki magamnak!!

Köszönöm hogy el olvastad! Szép estét neked és jó olvasást! ha kedvet kaptál olvasd el te is mert megéri!

1 megjegyzés:

  1. Szia Dia!

    Először is jobbulást kívánok neked! :)
    Másodszor: Ugye milyen jó, hogy nem lőttem le előre a főbb dolgokat? Látod, látod. :) Jaj, olyan kár, hogy már kiolvastam. :( Egyik szemem sír, másik nevet.

    Blake is csak megkapta a magáét, Matthew-ban én is hatalmasat csalódtam. Nem is tudom, hogy ki volt a nagyobb dög? Ő vagy Will? Szerinted?
    Arcer nálam örök kedvenc lett és Lucot is bírom. Mindkettő jó arc.
    És jaj az arumokat is megszerettem kicsit. Hunter. (L) Lesz róla is egy külön könyv. Tudtad?
    A luxenek pedig???????? Jajjjjjjjjj. Nem is mondom inkább, majd meglátod. :(

    Tündi

    VálaszTörlés