2015. november 5., csütörtök

Jennifer L. Armentrout: Ónix (Luxen 2.)

Daemon Blackkel összekapcsolódni szívás…

Ráadásul nemrég eltökélte, hogy bebizonyítja: amit irántam érez, az nem csupán bizarr kapcsolódásunk mellékhatása, hanem valódi érzelem. Nem tudom, mit gondoljak efelől, de tény, hogy mostanában már korántsem olyan bunkó velem, mint korábban.
De nem ez a legnagyobb problémánk.
A Védelmi Minisztérium emberei körülöttünk szaglásznak. Ha rájönnek, mire képes Daemon, és főleg, hogy mi ketten összekapcsolódtunk, akkor nekünk annyi.
Az iskolában felbukkanó új srác sem hiányzott. Ő is tele van titkokkal. Tudja, mi okozza a körülöttem zajló sok furcsaságot, és segítene is rajtam… de ennek súlyos ára van.
És aztán az események még vadabb fordulatot vesznek.
Láttam valakit, akit halottnak hittem. Szóljak vagy hallgassak?
Mi történt Dawsonnal? Ki árulta el?
És mit akarnak Daemonéktól – na meg tőlem – a védelmiek?
Az már biztos: Daemon Blackkel összekapcsolódni nem egy életbiztosítás.
Senki nem az, akinek látszik. És nem mindenki éli túl a hazugságokat…

Az első rész fantasztikus volt, vicces, és örülten izgalmas! Viszont most senki meg ne kövezzen de nekem az eleje unalmas volt. Jó persze ott volt a szerelmi civódás meg a féltékenység azt ki verte a biztosítékot, meg az a Blake gyerek akit már az első megszólalástól eltávolítottam volna. Megnyugtatok mindenki hogy a közepétől pedig imádtam a könyvet. Persze most ilyenkor meg kérdezne a valaki hogy akkor most szerettem ezt a könyvet? és én IGENNEL felelnék, Jó persze nekem nehezen indult be vagy én voltam  másik időzónában nem tudom de a vége elvitte a kedvencek díját.

Gondolataim

Daemon egy igazi tuskó! :D és én annyira bírom hogy nem az a szokásos "jó" fiú aki lesi a lány kérését hanem kicsit alá pírit. A kekszes jelenet az nagyon tetszett ott annyit nevettem hogy izomlázam lett. Ám azonban még sem akkora tapló mert hát megmutatta hogy egy igazi lovag is tud leni ha akar mint hálaadáskor. Igazi szív melengető sorok voltak.


Viszont azért nagyon mérges vagyok hogy Blake-t nem agyabugyálta el. Az a gyerek egy igazi kretén már bocsánat de gyomor forgató volt amit tett. Jó jó persze a kötelék vezérelte meg minden de akkor is. Katy-t oda adta volna a védelmieknek? hmm,,,
Katy viszont hol kiborító, hol példakép ként mutatkozik. A szomszéd fiút nem csak a kötelék csábítja hozzá hanem maga a lány természete de ezt elég nehezen fogta fel, meg hogy az ellenséggel bandázni ki látott már ilyet? Vissza térve szerintem meg érdemel mind két fő szereplő egymás számára egy esélyt, és remélem azért nem lesz akkora lammúr hogy nem csipkednék egymást. De igazán ez a lány mindent ki bír, ha a világ megfordulna őt az se zavarna de ha elvesztene egyik felét abba bele halna.

A vége nagyon felkavaró volt az izgalmak áradata és az érzelmek el öntenek mindenkit miközben olvassa. Will egy igazi pszichopata elárulja Beth-et és az akkori barátnője lányát, csak a hatalom ért?
És hogy Daemon fiére előkerült, az se volt nagyon happy end. A fiúból semmi érzelem nem csillant meg mind ha ki szívták volna az összeset ami benne lapult.


Erre a részre ötből 4 és fél csillagot adnék. De ezt tök mindegy mivel szerepel a kedvencek listáján így is és úgy is. Ha valaki hamarabb felvilágosít hogy ez a sorozat ilyen jó akkor nem húzom el ennyire sokáig az olvasását. Rögtön kezdem is az Opált mert ezt nem lehet ki hagyni! És nagyon kíváncsi vagyok hogy fog folytatódni a sztori! :) Szép napot nektek! :)


1 megjegyzés:

  1. Szia Dia!

    Ez az értékelés is nagyon jó lett.:)

    Bővebben már megírtam emailben, hogy mi a véleményem a könyvről. Én nagyon megszerettem ezt a történetet.
    Biztosan jó lesz a többi rész is. Érzem és kész. :)

    Tündi

    VálaszTörlés