2016. február 17., szerda

Valentin napi BOOK HAUL! :)

Egy dolog jó a Valentin napban, hogy ez is egy olyan jeles esemény ahol könyvet lehet vásárolni!!! És ki nem használná ki? Ha egy sokkal klasszabb időtöltést keresel akkor ajánlom neked is hiszen, néha túl sok a szerelmes pár az összes közösségi oldalon :D Félre ne értse senki szeretem látni a turbékoló szerelmeseket egy ideig, aztán túúúúl sok nekem ezt a romantika :) De kanyarodjunk vissza a lényegre. hiszen nyolc könyvel lettem gazdagabb!! Itt egy tökéletes példa miért tartsunk ünnepet a szerelmeseknek és a könyv szerelmeseknek.  Mutatom is miket hozott a drága csomag küldő nekem!


Először egy Könyvmolyképzős rendelést adtam útjára, ez az a bolt vagy könyves web shop ahol mindig találok magamnak valamit akkor is ha már az egész raktárt fel vásároltam :D Kosárba került egy számomra új műfaj, és régi klasszikus szerelmes regényeink.

1. Benjamin Alire Sáenz: Aristotle és Dante a világmindenség titkai nyomában (itt az újdonság már mint műfajilag)
2. Alessandra Torre: Black Lines - Sötét hazugságok
3. jessica Sorensen: The Secret of Ella and Micha - Ella és Micha titka
4. J. Lynn: Wait for you - Várok rád

És egy unboxing videó is készült róla! :)


Mivel 1+1 akció van a alexandra.hu-n ezért nem bírtam ki hogy ne rendeljek onnan is :) Mutatom is az új család tagokat!

1. Rick Yancey: Az ötödik hullám
2. Rick Yancey: Végtelen tenger
3. J. Sterling: The perfect game - A hibátlan játék
4. Jay Crownover: Rule


Most már tényleg nem veszek több könyv fesztiválig hiszen a polcomon már igen sok az olvasatlan könyvek száma ezét nem ártana csökkenteni a százalékokat. És még ami a legnagyobb baj az idő!!! :'( Iskola mellet nehezen lehet olvasni és tanulni is! Tavaly heti szinten 3 könyvet simán el olvastam, most meg örülök ha egyet el tudok! Ez felháborító de nem? De nyár hol vagy már???

Remélem csodásan telt az ünnep számotokra is, és aki egyedűül van ő meg ne csüggessze az orrát hiszen igazi könyves háremből tud válogatni! Legyen remek napotok puszi Dia! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése