2015. június 27., szombat

E. Lockhart: Hazudósok (We were liars)

Fülszöveg:
Egy gyönyörű és előkelő család.
Egy magánsziget.
Egy ragyogó lány, akinek baja esett; egy szenvedélyes fiú, aki a társadalmi igazságot keresi.
Egy négyfős baráti kör -- a Hazudósok, akiknek a barátsága pusztító fordulatot vesz.
Egy forradalom. Egy baleset. Egy titok.
Hazugságok hazugságok hátán.
Igaz szerelem.
Az igazság.

A többszörös díjnyertes író, E. Lockhart új, modern, intelligens, titokzatos regénye.
Olvasd el!
És ha valaki megkérdezi, mi történik a végén, egyszerűen HAZUDJ!

A Ciceró jóvoltából meg ismerhetjük ezt a csodálatos történetet. Nagyon régen várjuk a megjelenését de meg érkezett végre!



Tartalom:

Van egy tökéletes szép gazdag család de valahogy mégsem azok igazán. Nem minden az aminek látszik A lány minden nyáron családja társaságában tölti és a hazudósokkal de kik is azok a hazudósok ?

Mirren. Jonny, Gat  és Én
Én, Gat, Jonny és Mirren


De a 15 nyár után minden megváltozott. Balesete után  Candence súlyos migrénnel küzd gyönyörű tej szőke haja is eltűnt. És az emlékek vele vesztek. Mert semmi nem maradt meg a 15-ös nyárból. De mi lett a hazudósokkal Mirren Jonny Gat az ő Gat-é vel ?
De Candence vissza tér 2 év múlva. És rájön hogy minden megváltozott. Minden más lett. A hazudósok valamit titkolnak előle, a nagynénik furcsán viselkednek. És mi lett az ő szerelmével Gat-el? Szerelmes e még belé? Vala mi nem stimmel. Hogy került az nem este egyedül az öbölbe és mért titkolja mindenki az igazat?
Ha el olvasod minden kérdésre választ kapsz és még többet is.



Mit is gondolok?:

Nekem nagyon tetszett, az elején nem értettem igazán de aztán minden darab a helyére került. Nem sok ilyen könyv van a világon ami ennyi mindennel foglalkozik. A legfontosabba a társadalmi egyenrangúság. Ne itéljünk bőrszin alapján, De a végén annyira meglepődtem. Azon gondolkoztam hogy lehet ez a vége? Nagyon meg lepődtem az írónő nagyon jól megálmodta és megcsinálta! És a stílusa sem semmi a kis meserészletek vissza repítetek kicsi lánykoromba mikor csak jó és rossz volt. A nagypapának a viselkedését nem értetem mért nem engedi hogy az unokája boldog legyen. De a nagynénik sem semmik ha többet törődtek volna a gyerekekkel akkor ez nem történt volna meg ez a tragédia :( Néha a pénz nagyon meg mámorosítja az embert.
Ajánlom a nyár minden percére ezt a könyvet bár hol is legyél :) Én biztos el olvasom még párszor mert el nyerte a tetszésemet úgy a hogy a többi embernek a ki olvasta. Legyen szép napotok. Jó olvasást! :)

Ha szeretnél be kukkantani a világomba akkor klikkelj ide
https://instagram.com/csilladianna/
http://moly.hu/tagok/dianna-a


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése