2015. június 21., vasárnap

BOOKWARM BOOK TAG!



Halihóó! Ma egy könyves taggel készültem! Nagyon imádtam kitölteni és szerintem ennek alapján egy kicsit meg is tudtok ismerni hogy ki is vezeti ezt az oldalt. Ha érdekel miket szoktam olvasni és mit szeretnék kiolvasni akkor kövess molyon. Vagy instagarmmon hogy tud hogy éppen mit olvasok vagy csinálok de a blogomon is szívesen látlak :)Jó szórakozást!

http://moly.hu/tagok/dianna-a
https://instagram.com/csilladianna/

1. Emlékszel hogyan szeretted meg az olvasást?
Ez nagyon komplikált kérdés mert én egész igáig vagy is januárig gyűlöltem olvasni. Kiskoromban mindig a hangos olvasással zaklattak minden nyáron oda ültettek az asztalhoz és hangosan kellet olvasom. Emlékszem negyedikes voltam és a Harry Pottert kellet ki olvasnom hát az katasztrófa volt. szerintem többen sírtam mint olvastam. De aztán jött az áttörés 17. életévemet betöltöttem és rákaptam az olvasásra. jó volt egy kis segéd löket is. A beavatott volt az első könyv amit ki olvastam és nem az utolsó amit ki fogok! :)

2. Általában hol olvasol?
MINDEN HOL!(otthon,kocsiba.vonaton,iskolában.fizika órán,orvosi rendelő.....bárhol!)   Rengeteget tudok egy könyv felett ücsörögni. Általában le ülök este hét kor és fel álok hajnal három kor. Csak úgy szalad az idő.

3. Általában csak egy könyvet olvasol szigorúan vagy többet is szoktál egyszerre?
Általában azt szoktam olvasni amihez van a legjobban kedvem, de van az a rossz szokásom hogy elkezdem és félben hagyom mert van "jobb" ez azoknak a könyveknek az a sorsa hogy vagy kiolvasom vagy nem :(

4. Melyek a kedvenc műfajod?
New adult!, romantikus, disztópia, tragédia, thriller, néha egy két erotikus könyv is be csúszik szerény listámra. Mostanában kezdek nyitni más kategóriák fele is. De ami bestseller azokat általában mindig el olvasom ha tetszik ha nem :)

5. Van kedvenc könyved?
Számomra ezt a kérdés nem létezik csak úgy hogy Vannak kedvenc könyveid? ez a helyes megfogalmazás. Ha nagyon kellene választanom hogy melyiket vinném magammal egy másik bolygóra mert a föld fel fog robbanni akkor maradok a könyveimmel :D
De azért választok egyet: A soha határa J. A. Redmerski de ezen kívül rengeteg van

6. Melyik a legrosszabb könyv a mit valaha olvastál?
Ez nagyon egyszerű Ha maradnék Gayle Forman-től. 100 oldalig jutottam el de onnan tovább soha.

7. milyen könyvet vettél utoljára?
A párválasztó trilógiára ruháztam be utoljára, és remélem tetszeni fog mert olyan szép azok a borítok! :)

8. A könyvtári vagy a saját könyvelek szereted jobban?
Egyértelmű csak saját!

9.Jelenleg mit olvasol?
Samantha Young Dublin street de azt nem abból nincs sok hátra csak 90 oldal. és az ma szeretném befejezni és be is fogom addig nem alszok el amíg ki nem olvasom!
És holnaptól Kiera Cass Párválasztót fogom olvasni alig várom.

10 Hol szerzed a könyveidet?
Többségét online szerzem be, de a könyves boltot sem szoktam mellőzni.

11. Előrendeltél-e már valaha könyvet?
Természetesen :)

12. Egy hónapban hány könyvet szerzel be ?
Ez váltózó de kb 10 de van amikor sokkal többet is!

13. Mit gondolsz az antikvár könyvekről?
Erre igazán nincs véleményem nem szoktam antikváriumba járni de amiket hallottam az csak pozitív volt. Biztos minden hol rejtőzik kincset érő darab.

14. Egymás mellet tartod az olvasott és az olvasásra váró könyveket?
Igen szerintem úgy esztétikus. ráadásul még kiadók szerint is szoktam rendezni a polcomon őket.

15. Az összes könyvet elszeretnéd olvasni a mi a könyvtáradban van?
Persze csak olyan darabokat szerzek be amit ki szeretnék olvasni.

16. Mit csinálsz azokkal a könyvek kell a mik a polcodon ücsörögnek de soha nem fogod el olvasni őket újra?
Megtartóm őket minden képpen ha már egyszer elolvastam akkor jó helye van a polcomon :)

17. Adományoztál e már valaha könyvet?
Nem.

18. Volt már valaha könyvstopod?
Terveztem aztán mindig halogattam és most már nem is akarok tartani :D

19. Mit gondolsz szerinted túl sok könyved van?
Szerintem sose lesz annyi hogy elég legyen lehet több ezer könyvem akkor is kevésnek fogom találni. És úgy sem bánom ha sok könyvem van IMÁDOM A KÖNYVEKET! Én egy könyv mániákus vagyok! Falom a könyveket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése