2015. október 24., szombat

Jennifer L. Armentrout: Obszidián

Az újrakezdés szívás.
Amikor -- éppen az utolsó középiskolai évem előtt -- Nyugat-Virginiába költöztünk, beletörődtem, hogy vastag tájszólású emberek, melléképületek, szakadozó internet és rengeteg unalom tölti majd ki a napjaimat. Amíg észre nem vettem magas, szexi, különös zöld szemű szomszédomat. Az ég kiderült.
Aztán a srác megszólalt.
Daemon dühítő. Beképzelt. Pofoznivaló. Nem bírjuk egymást. Egyáltalán. De aztán, amikor egy idegen rám támadt, és Daemon egyetlen intéssel szó szerint megfagyasztotta az időt -- akkor valami történt. Valami váratlan.
A szédítő idegen a szomszédból megjelölt engem.
Jól hallottad. Idegen. Mint kiderült, Daemon és a húga egy egész galaxisra való ellenféllel néznek szembe, akik mind az ő képességeikre pályáznak, a nyom pedig, amit Daemon rajtam hagyott, olyan fényesen jelzi számukra az utat, mint Las Vegas főútja. Csak úgy úszhatom meg élve, ha Daemon közelében maradok, amíg elhalványul a nyom rajtam.
Mármint ha nem ölöm meg addig én magam...

 Elmondom hogy én nem igazán rajongok a fantasy könyvek iránt mint például vérfarkas, angyal, vámpír DE, most talán mégis meg törik a jég. Ez a könyv eszméletlen jó. Ez úgy lett megírva amit az én agyi kapacitásom be tud fogadni idegen lények terén. És amikor olvastam arra gondoltam Bárcsak lennének Fénylények de persze csak olyanok mint Daemon! és persze Dee!
 Katy egy olyan női karakter mit ritkán lehet találni. És amikor veszekszik a két szerelmes azt nem lehet überelni. Ahogy olvasod hozzád ragadnak a lapok és nem enged el beléd ivódik és a gondolataidra tőr! Próbáld ki sok sikert a lerakáshoz! :D

Mit is találunk a könyvben!

Nézzük csak a történet normális módon kezdődik. Katy elvesztette édes apját és ennek a hatása miatt anyukája elköltöznek a Isten háta mögé a mindig fényes Floridából. Nem is érti hogy lett pont ez a hely a választott. Kat szabad idejében olvas és blogot vezet és, szerintem itt minden könyvmoly magára ismer egy kicsit biztos! :D

Kopp kopp! az a bizonyos kopogás. Daemon tényleg a pöcsfejek csúcsa! de csak is jó értelemben persze :D sosem értettem miért rajongja körbe mindenki ezt a könyvet, és szintén nem értettem miért szerepem minden lány háremében Daemon Black. Akár hol nézelődtem csak az láttam milyen csúcs, meg hogy el kell olvasnod de nem csak olvasd el hanem legyen meg a polcodon is JAJ és a főszereplő fiú kinek soha nem mondjuk ki a nevét eszméletlen! Hááát jó! gondoltam éppen a libriben tengtem lengtem amikor  megláttam és odahívott és meg vetette magát :D kicsit rámenős volt és éppen be folyásólható pillanatban voltam pillanatban voltam! :D de mikor nem! :D Na tehát térjünk is vissza a sztorira Katy megkérdezi hol találja a boltot hogy kertész cuccot vegyen. Végre nem első látásra szerelem!!!


Ahogy telik az idő a lány összebarátkozik Dee-vel ám de ennek nem nem igazan örül megpobálja lerázni a lányt de nem sikerül neki és még az ő szívébe is be férkőzik. Katy tudja hogy valami nincs rendben és a támadása után rájön hogy valami nem stimmel ezzel a várossal. És erre egy este rá is jön mert mikor ki veti magát egy kamion elé valami olyan történik ami egész életét megváltoztatja. A fiú meg mutatja ki ő és mit akar fél hogy a lény félni undorodni fog tőle viszont ennek nincs esélye mert Kat cool-nak tartja őket.


És persze harc az Arumok ellen, ez ki sem maradhat egy Fantasy könyvből. És a vége az valami természetfelettien jó! Nem semmi a főhős nőnk az biztos. De Daemon sem! Kíváncsi vagyok a fojtatásra és hogy mi vár erre a talán furcsa szerelemre. És a borító szintén szuper örülök hogy az eredeti maradt! Így még szebb az egész :D Viszont a folytatás még várhat mert most egy kis kitérővel Illiána jön számításba úgy halottam újra párválasztó lesz és semmi pénzért nem maradnák le róla! ;) Ti se tegyétek!







1 megjegyzés:

  1. Szia Dia!

    Nagyon jó lett a bejegyzés. :) Természetesen még jobban meghoztad hozzá a kedvem. Kicsit már várom, hogy elolvassam a Végzet ereklyéit, hogy belekezdhessek a Luxen első részébe és ezért bűntudatom van, mert sosem szoktam kapkodtatni magam.

    Tetszik, hogy azt írtad Katy egy könyvmoly, vagyis olyan mint amilyen mi is.Így sokkal könnyebb lesz azonosulni vele, Daemon meg hát...... cuki.

    Tündi

    VálaszTörlés