2015. június 3., szerda

BOOK HAUL! :)

Ebben a hónap is elégé tudtam hozni a formámat! ;) Összesen 13 vagy 14 könyvet tudtam beszerezni. Valamelyiket már ki is olvastam! hamarosan láthatjátok az értékelést róluk a kis drágáimról! <3

KÖNYVEK!

1. C. J. Roberts: Captive in the Dark – Fogoly a sötétben
2. Georgia Cates: A fájdalom szépsége
3. Dani Atkins: Összetörve
4. Christina Lauren: Gyönyörű rohadék
5. Federica Bosco: Szerelmem egy angyal
6. Laurie Halse Anderson: Jégviráglányok
7. Lakatos Levente: Barbibébi
8. Laini Taylor: Füst és csont leánya
9. Laini Taylor: Vér és csillagfény napjai
10. Michelle Hodkin: The Unbecoming of Mara Dyer – Mara Dyer eszmélése
11. Samantha Young: Dublin Street
12. Cat Clarke: Entangled – Összekuszálva
13. Katja Millay: The Sea of Tranquility – Nyugalom tengere

Ennyi lenne amit ebben a hónapban be szereztem :) 
Rövidesen elmondom hogy tetszetek, de addig is ti is olvasatok és írjátok meg hogy hogy tetszet és akkor én is lehet beszerzem! HAJRÁ! :)

Ui: A következő hónapokban jobban rá hajtok mert mindjárt itt a nyári szünet ne feledjétek már csak 7nap! Kitartást! :) :* 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése